12 Ocak 2011 Çarşamba

Diyalog 2

~~

" "Transatlantik" dedi. Ne dediğini baştan dinlemediğim için cevabı verince arkadaşlara olan ihtiyacı iki saniyelik süre zarfında -başkaları sorgular ve bırakır, bir daha hiç açmaz- sorguladım. İnsan vücudu elektrik tesisatı gibi, vücudunun her yerinde birbirine bağlı kablolar var. Düşünmeden gelişemiyor, görmeden inanamıyor vesaire. Arkadaşlık olgusu konuşmaktan ibaret olduğunu görenleri biliyordum ki bu olabilir bir ihtimaldi. Karşılıklı dinleme ve konuşmadan doğabilirdi. Ki bunun bağlantıları oldukça ilginçti.

A, Konuşuyor > Transatlantik < B dinliyor

A ve B'ler ben kullanmadıkça büyük bela olmuştur hayatımda. Kendim yaratmadığım denklemleri sevmem.
B, konuyu akıl süzgecinden geçiriyor dinlerken. Tabii bunu böyle söyleyince bir garip oldum çünkü olay salisede bitiyor. İlginç. Gerçi hep merak etmişimdir, sevdiklerimiz ruhumuza mı yazılıyor? Yoksa aklımıza mı? Her iki türlü de bana karşı çıkmayın siz nereyi seçerseniz karşınıza geçerim.

"Transatlantikler güzeldir." Sanki alacak hıyar.
"Güzeldir de evin neresine koyacaksın?"
"Almayacağım ki?"
"E o zaman niye bakıyorsun?"
"Seviyorum. İncelemek hoşuma gidiyor."
"Hayallerindeki botları öldürmek kötü olmalı"
"Saçmalama nesnelleştirmek süper bir şey."
"Hayır berbat, dünyanın en kutsal şeyi senin için şuydu, ama sen onun değerini küçülttün. Hayallerinde ki şeyi canlandırmaya çalışsaydın ve başarsaydın, işte o zaman nesnelleştirmek güzel olurdu."
"Boş konuşuyorsun."
"Transatlantik."
"Ne?"
"Transatlantikler güzeldir."
"Edvırd?"
"Transatlantiks ar biitiful, vat a vandırfıl vırld."
"E.."
"Sam ver ovır in tı tıransatlantiks, vat a vandırfıl vorld."
"Keser misin su saçmalığı! Bugün benim doğum günüm!"
"Paul yok mu?"
"Ne?"
"McCartney. I would like you to dance, birthday. Take a cha cha cha chance, i would like you to dance, biiirthdaaay. Daaaanceeeeeeeeeeee!"
"Bir yerden insanı koparmak için tüm damarlarını kesmeye çalışıyorsun. Ki bunun içinde sinirlendirmeye çalışıyorsun. Psikolojik baskı uygulayarak kaybetmesini sağlıyorsun."
"Bağlantılar."
"Kendini Freud sanıyorsun."
"Ciddiyim. Bilinçaltımızda bir yerde dokunduğumuzda parmağımızı aniden kaldırabileceğimiz bir bağlantımız olabilir."
"İhtimal."
"Orospu çocuğu!"

O gün yediğim yumrukla şu anda hastanedeyim. Kazandım mı iddiayı kazandım. Allah'tan, dostum Bay Transatlantik iyi heriftir. "
"Her şey sinirsel yavrucum her şey sinirsel."
"Öyle teyze, senin bacakta iyi olur inşallah."
"Amin yavrum Allah olmayana versin."
"Amin. Mese."
"Teyzeyi artık yormayalım, sizin de çıkışınızı yapalım Bay Edvırd."
"Hey bunu size kim dedi."
"Ben liseden Ceeeeeeeeyn, hatırlamadın mı? Tarzan vardı hani."

~~

İyi gidiyor ya, dur bakalım. Hayırlısı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder